2014. augusztus 19., kedd

30 napos edzés velem!

Sziasztook!

Régen írtam már, ennek az az oka, hogy igazából nem volt ötletem, miket is tegyek fel ide. De most van egy (szerintem) jó tervem. Youtube-on találtam egy 30 napos edzés tervet, amit el szeretnék kezdeni, és arra gondoltam, hogy minden nap leírnám milyen volt, hogy ment, mik voltak számomra nehezek, illetve könnyebbek. Így számomra is könnyebb lesz betartani és rájönnöm, mire kell majd nagyobb hangsúlyt fektetnem. Ezenkívül talán motiválna valakit, hogy, ha én meg tudom csinálni, akkor tényleg bárki.


Eddig is edzettem ám, de mivel az e-fit bérletem lejárt, próbáltam keresni egy olcsóbb alternatívát. Az olcsóbb alatt ingyenest értek :D A garázsban lapul pár edzőgép és box zsák, azokon próbáltam gyakorlatokat csinálni, illetve sok guggolás, kitörés és olyan feladatok, amihez nem kell semmi eszköz. Ez mind szép és jó, de sajnos én olyan vagyok, akinek kell, hogy megmondják mit csináljon és hogyan, mennyit, mennyi súllyal stb., mert magamtól nem tudom. Tehát elmerültem a neten, hogy akkor most keresek legalább egy edzéstervet, ahol le van írva mit, hogyan. Aztán rábukkantam erre a 30 napos dologra, ami nagyon megtetszett, leginkább azért, mert nagy részt Cardio van benne, ami az én halálom, szeretnék benne jobb lenni. Úgyhogy elhatároztam magam, minden nap csinálni fogom, és le is írom ezeket.
A 4 hét úgy tevődik össze, hogy cardio-yoga-cardio-yoga, minden héten váltakozik. Sosem próbáltam még a yogát, de van egy olyan érzésem, hogy ez nem a könnyebb verzió lesz. Ahogy nézegettem ezek kb. 20 perces edzések, úgyhogy, ha nagyon aktívnak érzem magam, akár még beiktathatok egy kis súlyzós edzést is mellé, hogy az izmaim még jobban fejlődjenek.
Az étkezést eddig is próbáltam mindig betartani (sajnos egy-két fagyi becsúszott... ), és ezt folytatom is. Talán azt is leírom, mit ettem minden nap.

Itt a lejátszási lista, ahol megtaláljátok a videókat:


 

 Ma már megvolt az első edzés, úgyhogy nemsokára jelentkezem, hogy milyen volt. :)

Szép napot!

Zita

4 megjegyzés:

  1. Mindenkeppen latni szeretnenk az eteleket is, amiket eszel, jo lenne, ha posztolnal rola minden nap, ezzel otleteket adva masoknak. Kitartas!!! Egy rajongo

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert! Lehet, hogy én is elkezdem :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ha elkezded mindenképp számolj majd be róla! :)

      Törlés