2014. május 6., kedd

Welcome!


Minden kezdet nehéz. Nem is tudom, hogy vágjak bele ebbe, talán bemutatkoznék először. Zita vagyok, 22 éves, egyetemista. Nemrég sikerült megtennem azt a lépést, amit már rég meg kellett volna; életmódot váltottam. Mindig is küszködtem a súlyommal, de persze nem tettem érte semmit. Azonban februárban megadatott az a lehetőség, hogy változtassak ezen. Egy barátnőm hatására (köszi Orsi :D ) jelentkeztem egy versenyre, melynek nyereménye 20 alkalom E-fit edzés volt. Bekerültem a 4 szerencsés közé, aki kipróbálhatta ezt a -számomra még ismeretlen- edzésformát. Azóta eltelt majd' három hónap, rengeteg élménnyel, tudással gazdagabban, 10 kilogramm minusszal írom most ezeket a sorokat. Persze az edzés mellett a helyes táplálkozásra is figyelnem kellett, amit azóta is hűen betartok. Az eredmény nem csak kilókban mutatkozik meg, sokkal jobb a közérzetem, és a régen mindennapos fejfájásom most lecsökkent a frontváltozások "előrejelzéséig". :D
A blogot legfőképpen magam miatt hoztam létre, hogy megtartsam a motivációmat, hiszen valljuk be, mélypontok mindig is voltak és lesznek. Persze nagyon örülnék, ha valakit érdekelne az én kis mondanivalóm, igyekszek hasznos információkat megosztani.
Félve ugyan, de szeretnék mutatni egy előtte-utána -ami igazából előtte-folyamatban- képet, hogy hogyan is állok most. A bal oldali képek március 2.-án készültek (pontosan a kezdés előtt sajnos nem csináltam képet), a jobb oldaliak pedig május 5.-én.


Én, aki a jól megszokott dolgok híve voltam, a változás gondolatától is féltem, még a hajamat is levágattam. :D
A képen nem tudom mennyire jön át, de én látom és érzem is a kisebb-nagyobb változásokat, és igyekszem minél látványosabbá tenni.

Röviden ennyi lenne a "bemutatkozás", remélem velem tartotok, és esetleg megosztotok velem pár tippet vagy tanácsot.

Zita

15 megjegyzés:

  1. Nagyon gratulálok neked ehhez az eredményhez! :) Sok erő és kitartás kellett hozzá.
    Én lennék rendszeres feliratkozód, érdekelne ez a blogod. Kirakod a feliratkozós boxot? :)
    És kivennéd a szóellenőzrőt? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :)
      OMG, köszi, hogy szóltál, eszembe nem jutott volna :D
      Nem értem miért voltam abban a hitben, hogy alapból berakja a feliratkozásos dobozkát...

      Törlés
  2. gratulálok,már a legutolsó 2 hónapos változás is wow :)

    VálaszTörlés
  3. Gratula! Nem ismerem ezt az E-fitet, viszont én flabélosra járok, április eleje óta 5 kiló le is ment. Igaz, én nem drasztikusan váltottam mellette életmódot, de én is érzem a változást.

    Örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki a new body-new hair elvet követi :D Jól áll az új hajad, jobban, mint a hosszabb (szerintem) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és én is gratulálok! Nagyon jól haladsz, kitartást! ;)

      A hajam hirtelen elhatározás volt, de nagyon szeretem így. Wow, nagyon merész vagy, a hajad... durván jól áll! :O :D

      Törlés
  4. Gratulálok :)
    Szerintem is jobban áll ez a haj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm! :)
      Igen, én is jobban szeretem így, pedig kb. ovis korom óta nem volt ilyen rövid :D

      Törlés
    2. Így kiemeli a szép arcod :)

      Törlés
    3. De kedves vagy! Köszönöm :)

      Törlés
  5. Ez aztán nem semmi! Gratulálok , igazán büszke lehetsz magadra :) Nagyon jó áll ez a haj , és csak úgy sugárzik rólad a boldogság ! :) Csak annyit tudok még hozzáfűzni ,hogy HAJRÁ KISCSAJ ;) :D Én nagyon várom a tippeket, ugyanis én is ezen a projekten vagyok (nem fogok nyavalyogni , szóval szerintem jól haladok) de egy kis segítség sosem árt :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óhh köszönöm szépen! Olyan jól esnek ezek a kommentek ^^
      Szabad kérdezni milyen projekt? *-*

      Törlés
  6. Cicum, Te vagy a legkirályabb, de már mondtam! Egyre szebb vagy! <3

    VálaszTörlés