2014. május 27., kedd

Kedvenc YouTube "edzőm"

Sziasztok!

Ma azt szeretném megmutatni, hogy ha éppen itthon kedvem támad mozogni, mit szoktam betenni youtube-on. Talán áprilisban találtam rá Cassey-re (Youtube: Blogilates) és nagyon megkedveltem. A vidámsága ragadós, és végig csinálja a feladatokat, ami persze egyértelműnek tűnhet, de van olyan videó, ahol csak bemutatják mit kell csinálni, és mindig meg kell állítgatni közben. Róla szeretnék egy kicsit írni. :)


Mivel az e-fitre 2x járok egy hétre, kell valami mellé hozzá, hiszen akármennyire intenzívebb, mint egy sima edzés, a heti két alkalom nem elég a fogyáshoz. Ezért kezdtem keresgélni a neten. Először kicsit szkeptikus voltam, hiszen valamiért nekem a pilátesz egy könnyű edzésként volt a fejemben, de gondoltam kipróbálok pár videót. Hát be kell valljam, jól megizzadtam közben. Így elkezdtem csinálni a Beginner's workout callendar-t, ami ugye a kezdőknek készült. Ezt csináltam azokon a napokon, amikor nem mentem e-fitre.

http://my.blogilates.com
Forrás: Katt a képre
Nem fejeztem be, mert rábukkantam a havi naptárra, amit kicsit nagyobb kihívásnak éreztem, így elkezdtem azt. Kb. 1 órás mindegyik nap, különböző videók vannak összeválogatva. Ezt azóta is csinálom, de nem sorba, mindig azt teszem be, amihez éppen kedvem van. Ehhez van egy külön oldal, ahol minden napra össze vannak gyűjtve a videók, csak el kell indítani. Szerintem nagyon hasznos, hogy így meg lett csinálva, eddig más platformon volt elérhető, de így sokkal jobban áttekinthetőbb. ITT megnézhetitek.

Ezen kívül sok-sok recept is megtalálható Cassey blogán, reggeli, ebéd, nasi és nagyon finom desszertek.
Videó formában is megtalálható pár finomság, ez fagyis szendvics-süti nagyon csábító :D



Remélem hasznos volt ez a bejegyzés! Ti szoktatok otthon edzeni? Ha igen, mit?

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése