2014. május 15., csütörtök

Hogyan dobd fel? - Túró

Sziasztok!

Gondoltam indítok egy ilyen "Hogyan dobd fel?" sorozatot, melyben mindig más-más ételek élvezhetőbbé tételéről lesz szó (de szép ez így leírva :D). Az első legyen a túró, hiszen nem csak az izomépítésében segít, de finom desszertként is fogyasztható.


Én először magában kezdtem el enni a túrót, de hamar elment tőle a kedvem. Majd az egyik barátnőm mondta, hogy ő szokott beletenni fehérjeport és egy kis joghurtot is. Kipróbáltam, és tényleg nagyon finom, így ezen felindulva elkezdtem kísérletezgetni vele.
Akartam képeket is berakni, de sajnos nem nagyon találtam, telóval próbáltam lőni párat, dehát nem az erőssége a fényképezés sajnos :D

1. Fehérjepor 
Mint már írtam, ehhez csak fehérjeporra és joghurtra van szükség. Én egy adagot szoktam beletenni a fehérjéből - ami egyébként meggyes-joghurtos ízű - és 1-2 kiskanál natúr joghurtot.

2. Gyümölcsökkel
A gyümölcsök szinte mindent feldobnak, így bármit beletehetsz, ami otthon van. Az én kedvencem az epres-banános-almás kombó. Persze gyümölcsöt a többire is lehet tenni, kivéve a körözöttet.

3. Édesen
Ilyet már régebben is csináltam, csak akkor még fehér cukorral. Csupán annyiból áll, hogy egy kis nádcukrot teszek hozzá, és 1-2 kiskanál natúr joghurtot, vagy tejfölt. Nekem tejföllel jobban bejön, úgy kicsit krémesebb lesz. Van, aki ehhez tesz tojást is, én nem szeretem nyersen, úgyhogy azt kihagy belőle.

4. Kakaóval
Van, mikor csak egy kis cukrozott kakaóval (természetesen nádcukorral) keverem el. Így próbálom helyettesíteni a túró rudit. Kisebb- nagyobb sikerrel :D

5. Körözött
 Ehhez szükség van 250 gramm túróra, 1 fej kicsi vöröshagymára, 1 kiskanál pirospaprikára, 2 evőkanál tejfölre, sóra és borsra. Persze úgy ízesíti mindenki, ahogy számára a legjobb. Én nagyon szeretem a körözöttet, akár teljes kiőrlésű kenyérrel, vagy puffasztott rizzsel és sok-sok zöldséggel.

Hirtelen ennyi jutott most eszembe, de, ha ti tudtok még valami más elkészítést, akkor írjátok meg kommentben. Persze sok mindent lehet még csinálni belőle, pl. túrógombóc, vagy túrós süti, de most próbáltam azokat összeszedni, amiket nem kell főzni vagy sütni, nyersen is fogyaszthatóak.
Én általában vacsira szoktam ezeket enni, vagy uzsonnára, de az édesek akár desszertnek is simán megteszik , ha valami édesre vágyik az ember.

Remélem tetszett ez a bejegyzés! :)

Zita




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése