2014. május 8., csütörtök

A motiváció megtartása

Sziasztok!

Ma arról szeretnék írni, hogy én hogyan tartom magam motiváltan. Sokszor van úgy, hogy semmi kedvem edzésre menni vagy saját magamtól edzeni, de ilyenkor erőt kell venni magamon, és csinálni.


Mondom ezt én, aki a "majd holnap" és a "ráér az még" szindrómákban szenvedek (azért még küzdök velük :D ). Nekem kellett az az elején, hogy legyen egy fix időpont, amikor tudom, hogy menni kell, mert nem csak magammal tolok ki, ha nem jelenek meg, hanem mással is, adott esetben az edzőmmel. Így nincs mese, menni kell, csinálni kell. Pedig nagyon sokszor volt és van is olyan, mikor semmi kedvem hozzá, azt hiszem, hogy fáradt vagyok, vagy csak szimplán nyűgös, hisztis. De tudom, hogy az edzés után már sokkal jobban fogom magam érezni, és egy kicsit büszkébben is, hogy ma is megcsináltam, tettem valamit azért, hogy elérjem a célomat. Lehet sablonosan hangzik, de így van. Már sikerül magamtól is felállni, és ha mást nem, elindítani youtube-on egy videót, és egy órácskát mozogni itthon. Pár nap futást is beiktattunk a barátnőmmel (amit sajnos mostanában kihagytunk). Sosem szerettem futni, de egyre jobban élvezem.
A lényeg, hogy legyen egy cél, amiért megéri felkelni és csinálni, legyen meg a lelkesedés. Ha ez megvan, baj már nem lehet. És este úgy feküdhetsz le, hogy "Igen, egy nappal közelebb vagyok a célhoz."

Összeszedtem pár motiváló képet, én szeretek ilyeneket nézegetni, hátha valaki más is :D



Remélem tetszett ez a bejegyzés! Ésésés már 10-en vagyunk ( vagyis velem együtt 11), nem gondoltam volna, hogy érdekelni fog valakit is, de nagyon örülök neki ^^

Ti hogyan tartjátok meg a motiváltságotokat? Örülnék pár tippnek :)

3 megjegyzés:

  1. Nekem tetszenek ezek a képek, bér nem inspirálnak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyilván több kell egy képnél az inspirációhoz, de legalább nézegetni jó őket :D:D

      Törlés
  2. Na ezért hétvégén futunk Zita !! :)

    VálaszTörlés